Procedura naprawy odpłatnej:
Klient dostarcza sprzęt osobiście lub kurierem. Istnieje możliwość wysyłki na koszt serwisu firmą kurierską UPS zgodnie z
procedurą. Koszt transportu zostanie doliczony do rachunku za naprawę.
Regulamin naprawy odpłatnej:
- W przypadku naprawy odpłatnej PRAM diagnozuje usterkę, szacuje koszty naprawy i informuje o nich Klienta zgodnie z podanymi przez niego danymi teleadresowymi.
- W przypadku braku akceptacji kosztów i rezygnacji z naprawy klient ponosi tylko koszty diagnozy/wyceny a w przypadku wysyłki również koszty transportu .
- Na wykonaną naprawę, zarówno w zakresie robocizny jak i użytych do naprawy części zamiennych, PRAM udziela gwarancji jakości na okres do 12 miesięcy.
- Klient zobowiązuje się w terminie 5 dni od zawiadomienia przez PRAM zaakceptować wyniki diagnozy/wyceny. Brak takiej akceptacji traktowany będzie jako rezygnacja z naprawy.
- O wykonaniu naprawy lub braku możliwości jej wykonania PRAM niezwłocznie zawiadomi Klienta; zawiadomienie to jest jednocześnie wezwaniem do odebrania sprzętu.
- Jeżeli, pomimo zawiadomienia, Klient sprzętu nie odbierze w terminie trzech miesięcy od zawiadomienia, PRAM obciąży Klienta opłatą za przechowanie sprzętu, zgodnie z art. 835 i nast. Kodeksu Cywilnego, w wysokości 7 zł netto (słownie: siedem złotych) za dzień, licząc od momentu zawiadomienia.
- Po upływie terminu określonego w pkt. 6 tj. trzech miesięcy od zawiadomienia, wygasa zobowiązanie PRAM z tytułu przechowania i naprawy.
- Gwarancja nie obejmuje swoim zakresem uszkodzeń fizycznych powstałych z winy Klienta, a także czynności związanych z konserwacją lub czyszczeniem sprzętu.