PRAM s.c. - SERWIS SONY - PLAYSTATION
PLAYSTATION
ZAMÓW NAPRAWĘ SPRAWDŹ STATUS NAPRAWY

W przypadku problemów z konsolą lub akcesoriami gdzie podstawą zgłoszenia jest gwarancja producenta prosimy o kontakt z infolinią SONY PLAYSTATION (telefon 22 397-89-24 bądź adres mailowy : pomoc@playstation-cok.pl) gdzie uzyskają Państwo pomoc w zakresie zgłaszanej awarii.

W celu zgłoszenia naprawy odpłatnej należy wypełnić formularz zgłoszeniowy lub skontaktować się telefonicznie albo e-mailem z Działem Obsługi Klienta PRAM. Nasza recepcja, czynna od poniedziałku do piątku
w godz. 9:00 - 19:00, umożliwia Klientom także osobiste dostarczenie produktu do naprawy.
Na wymienione podzespoły w naprawach odpłatnych udzielamy gwarancji jakości do 12 miesięcy.
ZAMÓW NAPRAWĘ


Sprzedawców i naszych partnerów prosimy o zgłaszanie pogwarancyjnych reklamacji konsol oraz akcesoriów zgodnie z ustalonymi warunkami.

Reklamacje przedsprzedażne i gwarancyjne powinny być zgłaszane przez sprzedawców według procedur otrzymanych od Sony Computer Entertainment Polska
Autoryzowane Centrum Serwisowe PRAM s.c. ul. Połczyńska 115B, 01-303 Warszawa;Czynne od poniedziałku do piątku: Recepcja serwisu w godzinach 9.00-19.00, Infolinia w godzinach 9.00 - 17.00
tel./fax (022) 406-00-34, (022) 428-28-81, (022) 428-29-10, (022) 428-29-12; mail: serwis@pram.com.pl