W przypadku problemów z konsolą lub akcesoriami gdzie podstawą zgłoszenia jest gwarancja producenta prosimy o kontakt z infolinią SONY PLAYSTATION (telefon 22 397-89-24 bądź adres mailowy : pomoc@playstation-cok.pl) gdzie uzyskają Państwo pomoc w zakresie zgłaszanej awarii.
W celu zgłoszenia naprawy odpłatnej należy wypełnić
formularz zgłoszeniowy lub skontaktować się telefonicznie albo
e-mailem z Działem Obsługi Klienta PRAM. Nasza recepcja, czynna od poniedziałku do piątku
w godz. 9:00 - 17:00, umożliwia Klientom także osobiste dostarczenie produktu do naprawy. Naprawy Playstation tel. 665-019-648
Na wymienione podzespoły w naprawach odpłatnych udzielamy gwarancji jakości do 12 miesięcy.
Sprzedawców i naszych partnerów prosimy o zgłaszanie pogwarancyjnych reklamacji konsol oraz akcesoriów zgodnie z ustalonymi warunkami.
Reklamacje przedsprzedażne i gwarancyjne powinny być zgłaszane przez sprzedawców według procedur otrzymanych od Sony Computer Entertainment Polska